فرمانده پیشین نداجا: دشمن جرئت تعرض به مرز‌های کشور را ندارد/ سرریز فناوری‌های دفاعی می‌تواند به رونق سایر صنایع کمک کند

8:01 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۹۶۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده پیشین نیروی هوایی ارتش با تأکید بر قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن وقتی این توانمندی کشور را می‌بیند، جرئت تعرض به مرز‌های میهن اسلامی عزیزمان را به خود نمی‌دهد.
سرتیپ خلبان حبیب بقایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به‌ قدرت دفاعی به‌عنوان مؤلفه اصلی اقتدار دفاعی و امنیتی پایدار بومی کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران در ساخت محصولات دفاعی موردنیاز نیرو‌های مسلح به شکل بومی قدرت خاصی دارد و در حوزه صنایع دفاعی خیلی قوی و قدرتمند است.
 
فرمانده پیشین نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: این قدرت دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی ایجاد کرده و دشمن جرئت تعرض به مرز‌های کشور را ندارد.
 
بقایی درباره اینکه می‌توان از سرریز فناوری‌های دفاعی در رونق سایر صنایع استفاده کرد، تصریح کرد: این حرکت که وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در قالب طرح‌هایی مانند نهضت قطعه‌سازی در پیش‌گرفته است، در حال اجراست.
 
وی ادامه داد: توانمندی ایران در حوزه دفاعی بسیار بالاست، ولی آن‌طور که بایدوشاید، مورد استفاده قرار نگرفته است، بی‌شک این اتفاق صد در صد می‌تواند به رونق سایر صنایع کمک کند.
 
فرمانده پیشین نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: نام شهدای دفاع مقدس به‌ویژه شهدایی مانند بیک محمدی در تاریخ ماندگار است و باید خانواده شهدا در مورد عزت و احترام قرار بگیرند، زیرا بر گردن ما حق دارند.
 

برچسب ها: ارتش موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *