رزمی کار لژیونر ایرانی در تدارک ورود به دنیای مبارزات ترکیبی

11:51 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رزمی‌کار و لژینور موفق ایرانی گفت: در حال حاضر با باشگاه ونوم قرارداد دارم؛ اما به زودی برای مذاکره با چند سازمان معتبر راهی آمریکا خواهم شد.

- رضا گودری، رزمی‌کار و لژینور موفق ایرانی که به عنوان نخستین فرد غیرژاپنی توانسته دو بار پیاپی قهرمان رقابت‌های کاراته آزاد این کشور شود، این روز‌ها در حال تمرین برای ورود به عرصه مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی است.

این قهرمان ۳۲ ساله اهل تهران که در مسابقات جهانی کاراته آزاد سال ۲۰۱۶ با تک مدال برنز خود توانست ایران را به مقام نایب قهرمانی برساند، نخستین فرد غیرژاپنی است که دو سال پیاپی در مسابقات قهرمانی ژاپن در اوکیناوا عنوان قهرمانی را کسب کرده‌است. وی همچنین در جریان جام جهانی کاراته آزاد به میزبانی اوساکا توانست در میان ۸ نفر برتر قرار گیرد.

وی در گفت‌گو با میزان، در مورد سوابق ورزشی خود اظهار داشت: من ورزش را از سنین خردسالی با جودو و کونگ فو آغاز و در نهایت به صورت حرفه‌ای وارد کاراته آزاد شدم.

گودری سپس با اشاره به عناوین کسب شده در رقابت‌های مختلف برون مرزی افزود: طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ هشت مبارزه حرفه‌ای موای‌تای و ۲۰ مبارزه بین‌المللی جوجیتسو در بانکوک را به نام خود ثبت کرده ام که نتیجه آن کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز بوده است. همچنین در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات جهانی هنر‌های رزمی (مسترشیپ) در چئونگ‌جو شده ام.

وی در بخش دیگر صحبتهایش از تصمیم خود برای ورود به عرصه مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی خبر داد و گفت: در حال حاضر با باشگاه ونوم قرارداد دارم؛ اما به زودی برای مذاکره با چند سازمان معتبر راهی آمریکا خواهم شد که جزئیات آن را به زودی بیان می‌کنم.

گودری در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان یک قهرمان حرفه‌ای و عاشق وطن، همواره هدفم سربلندی نام ایران و ایرانی است و در این راه با تمام وجود می‌جنگم تا بتوانم پرچم مقدس کشورم را در میادین مهم و معتبر به اهتزاز درآورم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *