سهرابیان: خوشبختانه ثبت سفارش قایق‌ها انجام شد/ مجبوریم فقط برای مسابقات مهم و ضروری اعزام داشته باشیم

7:45 - 24 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۸۳۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر قایقرانی تیم ملی نفر آخر هم شود، اما نهایت توانش را بگذارد، انتظارات ما را برآورده کرده است.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با میزان، درخصوص واکنش گمرک مبنی بر عدم ثبت سفارش قایق‌های ترخیص نشده از سوی وزارت صمت، اظهار داشت: تنها مشکل باقی مانده از سوی وزارت صمت و همین ثبت سفارش قایق‌ها بود، چرا که این قایق‌ها به دلیل ارزش مادی بالا جنبه تجاری داشتند و باید از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش می‌شد. خوشبختانه دیروز ثبت سفارش قایق‌ها به دستمان رسید و فکر می‌کنم به زودی ترخیص شوند. رسانه‌ها مانند شمشیر دو لبه هستند و خوشحالم که در این موضوع رسانه‌ها از ما حمایت کردند و پیگیر وضعیت قایق‌ها بودند.

رییس فدراسیون قایقرانی درباره آغاز اردو‌های تیم ملی قایقرانی خاطرنشان کرد: از پنج‌شنبه مسابقات قهرمانی کشور در ماده‌های مختلف آغاز خواهد شد و یکشنبه و دوشنبه هفته آینده رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی کشور شروع می‌شود. بلافاصله پس از انجام مسابقات هر ماده اردو‌های همان ماده آغاز خواهد شد.

سهرابیان در پایان درمورد حضور دو قایقران ایران در مسابقات کانوی قهرمانی جهان گفت: در حال حاضر عادل مجللی و محمدنبی رضایی در دانمارک حضور دارند. تنها انتظارم از این دو قایقران اینست که با نهایت توانشان پارو بزنند که البته در این خصوص از تمامی ملی‌پوشان مطمئنم. اگر قایقرانی نفر آخر هم شود، اما نهایت توانش را بگذارد، انتظارات ما را برآورده کرده است. برای اعزام‌ها به بودجه بیشتری نیاز داریم و برای همین مجبوریم برای مسابقات مهم و ضروری اعزامی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *