احتمال حضوری شدن آموزش در دانشگاه علامه طباطبایی

13:04 - 23 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۸۶۷
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با اتمام واکسیناسیون و بهبود شرایط شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری است. همچنین دانشجویان بومی دوره کارشناسی نیز با بهبود اوضاع اولویت حضور پیدا می‌کنند.
 غلامرضا لطیفی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به روند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه، به میزان، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران یک پایگاه تجمیعی برای واکسیناسیون دانشجویان و اعضا در محل این دانشگاه ایجاد کرده است.

وی گفت:اساتید، کارکنان و دانشجویان وهمچنین دانشجویان خارجی این دانشگاه واکسینه شده اند و یا در حال انجام تکمیل این فرآیند هستند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه تمامی دانشجویان این دانشگاه از ۲۰ شهریور ماه در پوشش فرآیند واکسیناسیون قرار گرفته اند، دانشجویان بومی و ساکن در تهران نیزمی‌توانند برای تزریق واکسن به این مرکز مراجعه و یا هر مرکزی که در نزدیکی محل سکونت آن ها قرار دارد مراجعه و واکسن دریافت کنند ،همچنین دانشجویان خارج از تهران نیز می توانند در محل سکونت خود واکسینه شوند.

لطیفی در مورد نوع واکسن تزریقی به دانشجویان در مرکز تجمیعی این دانشگاه گفت:به طور کلی سبدی از واکسن برای این پایگاه ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده است که شامل واکسن برکت، سینوفارم وآسترازانکا است.

وی در مورد اولویت آموزش حضوری در این دانشگاه گفت: به طور کلی با انجام واکسیناسیون اولویت آموزش حضوری ویژه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد است ،اگرچه که شیوه آموزش به طور کلی در این دانشگاه به صورت ترکیبی یعنی برخی کلاس‌ها حضوری و برخی نیز مجازی خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *