پایگاه هوایی مهرآباد خاستگاه مدیران و افسران شایسته است

13:06 - 24 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۲۰۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد گفت: پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد همواره خاستگاه مدیران و افسران لایق و شایسته‌ای بوده است.
- بنا به اعلام روابط عمومی نهاجا، همسو با رونمایی از سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران نیروی هوایی ارتش که بر اساس تاکیدات فرمانده محترم کل ارتش و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است در ستاد نهاجا رونمایی شد، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد «بهمن بهمرد» فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد طی مراسمی با حضور در جمع فرماندهان، مسئولین و معاونین تخصصی این یگان گفت: آینده درخشان نیروی هوایی الهی که در همه عرصه‌ها خوشنام و پیشگام بوده با رشد افسران متعهد و متخصص از بدنه مدیران میانی یگانها خصوصاً این پایگاه بسیار مهم تأمین خواهد شد.
 
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد افزود: پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد همواره خاستگاه مدیران و افسران لایق و شایسته‌ای بوده است.
 
امیر سرتیپ دوم بهمرد با بیان اینکه مؤثرترین عامل رشد و پیشرفت هر سازمان سرمایه انسانی است خاطر نشان کرد: شناسایی و آموزش کارکنان توانمند و متعهد می‌تواند تحولی عمیق در بدنه سازمان ایجاد کند.
 
وی با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت‌های داخلی و بهسازی سرمایه‌های انسانی باید در اولویت کار قرار گیرد تصریح کرد: رشد و تعالی سرمایه‌های انسانی و شایسته‌سالاری در حوزه مدیریت میانی از مهمترین اهداف تشکیل کانون ارزیابی برای افسران نهاجا است.
 
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد اظهار کرد: مهمترین رکن یک مجموعه، مدیریت و رشد مدیران شایسته آن است و همین امر می‌تواند موجب رشد تمامی ارکان یک مجموعه شود.
 
وی در پایان افزود: این افسران باید از لحاظ تربیت روحی آماده پذیرش مسئولیت باشند و در این مسیر باید روحی سرشار از تقوای الهی و انگیزه خدمت به دیگران به دور از خودشیفتگی در درون آنها شکل گیرد تا به دور از افراط و تفریط به دنبال ایجاد تحول در مجموعه باشند.
 
 پایگاه هوایی شهید لشکری به عنوان اولین یگان پس از رونمایی و آغاز به کار سامانه کانون افسران جوان نهاجا اقدام به اجرایی کردن این دستورالعمل در سطح این یگان کرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *