غلامرضا صنعتگر: دو قطعه جدید در وصف «حضرت مهدی(عج)» خواند‌ه‌ام/باید خود را با کرونا وفق دهیم

11:00 - 26 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۲۳۲
خواننده قطعه «امام رضا» گفت: دو قطعه در وصف آقا «امام زمان(عج)» که یکی از این آثار برای تیتراژ برنامه جمعه‌های شبکه سوم سیما که آماده پخش است آماده شده و دیگری کاری اجتماعی است که تهیه‌کننده‌اش خودم هستم و سر فرصت مناسب آن را منتشر خواهم کرد.

غلامرضا صنعتگر در گپفت‌وگو با با اشاره به فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: اخیر چند اثر جدید تولید کردم، دو قطعه در وصف آقا «امام زمان(عج)» که یکی از این آثار برای تیتراژ برنامه جمعه‌های شبکه سوم سیما که آماده پخش است آماده شده و دیگری کاری اجتماعی است که تهیه‌کننده‌اش خودم هستم و سر فرصت مناسب آن را منتشر خواهم کرد.

وی پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی ابراز کرد: همچنین دو آلبوم نیز در دست دارم که برای ورود به بازار آماده است که تهیه‌کنندگی این دو آلبوم را حوزه هنری به عهده دارد.

صنعتگر با اشاره به وضعیت جسمانی خود بیان کرد: به لطف خداوند حکیم نسبت به قبل بهترم، ولی همچنان تحت نظرم و دارو مصرف میکنم و ماه گذشته هم جراحی کوچکی داشتم، شاکر خدا هستم، بیماری هم بخش بزرگی از زندگی من بوده و من پذیرفته ام و سازگار شده ام.

خواننده قطعه زیبای «امام رضا» با اشاره به تاثیر کرونا بر زندگی کاری و شخصی خود ابراز کرد: کلا با شیوع ویروس کرونا سبک زندگی مردم دنیا تغییر کرده است و هرچند انسان‌ها با تغییرات سخت کنار می‌آیند و آن را ناخوشایند می‌دانند، ولی باید با تغییرات کنار بیاییم و نوع زندگی خود را با شرایط جدید وفق دهیم.

وی در همین راستا اظهار داشت: من هم با این شرایط کنار آمدم و البته طی این مدت دوساله کرونا در حوزه کاری‌ام پرمشغله بودم و کار‌های عقب مانده ام را انجام دادم، اما غم انگیزترین و سخت‌ترین بخش کرونا از دست دادن عزیزانمان بود که با هیچ چیزی جبران نخواهد شد.

صنعتگر با اشاره به دریافت واکسن کرونا خاطرنشان کرد: دوز اول واکسن کرونا را ۲۳ مرداد ماه بود که تزریق کردم و دوز دوم را باید آبان ماه دریافت کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *