رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید رئیس کل دادگستری استان تهران بر لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های معوق تا پایان سال جاری

9:06 - 28 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۰۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران بر لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و مسن تا پایان سال تاکید کرد و گفت: توزیع درست نیرو‌ها و استفاده حداکثری از توانمندی‌های آنان موضوع مهمی است که باید توسط معاونان پیگیری و مورد توجه ویژه قرار گیرد.
- نشست شورای معاونان دادگستری استان تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب، رئیس کل دادگستری استان تهران در این نشست گفت: با توجه به اهمیت و وسعت فعالیت‌های در حال اجرا در دادگستری استان تهران به همین تناسب آسیب‌های جدی نیز متوجه ماست و از معاونان و حاضران جلسه تقاضا دارم ضمن تلاش جهادی و شبانه روزی برای جلوگیری و پیشگیری از این آسیب، برای برون رفت از مشکلات اقدام شود.

وی با تاکید بر ملموس بودن تحول و تعالی اظهار کرد: گزارش کمیته‌ها باید جهش مناسب، با فاصله‌گیری از داشته‌های قبلی را نشان دهد.

رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: معاونت‌های بازرسی و نظارت، حفاظت اطلاعات، منابع انسانی و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته‌ای را تشکیل دهند و نواقص و ضعف‌ها در واحد‌های قضایی و مجموعه دادگستری را شناسایی و ساماندهی کنند.

وی با اشاره به کاهش چشم‌گیر پرونده‌های معوق در تهران عنوان کرد: معاونان و مسئولان حوزه‌های قضایی و مجتمع‌ها باید پرونده‌های مسن و معوق را پیگیری کنند و تا پایان سال تعیین تکلیف کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: توزیع درست نیرو‌ها و استفاده حداکثری از توانمندی‌های آنان موضوع مهمی است که باید توسط معاونان پیگیری و مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *