ادعای توخل درخصوص غیبت مندی در بازی با تاتنهام

1:45 - 30 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۶۱۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم چلسی گفت: ادوارد مندی برای حضور در درون دروازه در دیدار مقابل تاتنهام ۱۰۰ درصد آماده نبوده است.

- سرمربی آلمانی چلسی می‌گوید، ادوارد مندی برای حضور در دیدار مقابل تاتنهام ۱۰۰ درصد آماده نبوده است.

از همین رو نشریه ورزشی اسکای با انتشار گزارشی در این خصوص مدعی شد که ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی باشگاه چلسی در دیدار روز گذشته تیمش مقابل تاتنهام که با پیروزی سه بر صفر آبی‌ها به پایان رسید، به دلیل آسیب دیدگی غایب بوده است.

در همین باره توماس توخل تاکید کرده که در طول هفته و همچنین تمرین شنبه سعی کردیم از مندی استفاده کنیم، اما او کامل آماده نبود. مصدومیت او به خاطر دیدار مقابل زنیت در لیگ قهرمانان است. او درد زیادی داشت و حس نمی‌کرد که ۱۰۰ درصد آماده است که شیرجه بزند یا روی پایش فرود بیاید. در ضربات شروع مجدد یا کرنر‌ها حس خوبی نداشت. به همین خاطر تصمیم گرفتیم از دروازه بانی که ۱۰۰ درصد آماده است استفاده کنیم که کپا بود و مندی را با خودمان بردیم که حامی تیم باشد و انرژی خوب بگیرد. خوشحالم، چون کپا نقش مهمی در تیم داشت و کلین شیت کرد. لیاقت این را داشت و خوشحالم که موفق شد.

توخل در مورد غیبت پولیشیچ نیز خاطرنشان کرد: شاید دیدار مقابل استون‌ویلا خیلی برایش زود باشد، اما امیدوارم اشتباه کرده باشم. باید امروز و در تمرینات ببینیم چه پیش می‌آید. شاید پیشرفت خوبی کرده باشد و حضورش امکان پذیر باشد. داشتن او عالی است، اما همه چیز در ابهام است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *