تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با حضور مقامات لشکری و کشوری

9:31 - 30 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۷۰۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
- آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت امروز با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

انوشیروان محسنی‌بندپی در آغاز این مراسم گفت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا استقلال و آزادی میهن حفظ شود و بازخوانی مؤلفه‌های دفاع مقدس برای استمرار انقلاب اسلامی ایران یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع همه جانبه از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: ما در هفته دفاع مقدس آغاز جنگ را به عنوان امر مقدس و ارزشمند دفاع مقدس گرامی می‌داریم.

استاندار تهران تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ در تاریخ کشور بود که یک سانتیمتر خاک هم از کشور جدا نشد و همبستگی امت واحده و استفاده از ظرفیت‌های کشور را برای مقابله با دشمنان در دفاع مقدس بسیج کردیم.

استاندار تهران تأکید کرد: در دوران جنگ تحمیلی حمایت‌های رژیم سعودی، پشتیبانی‌های سیاسی و دیپلماتیک آمریکا، اروپا و تمامی جهان در مقابل ایران صف‌آرایی کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس کشور را واکسینه کرده است افزود: به خاطر همین استکبار جهانی به دنبال توسعه‌های دیگر رفته و تحریم‌های ظالمانه در ابعاد مختلف را در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار تهران تأکید کرد: تفکر بسیجی و جهادی بر اساس الگوپذیری از آموزه‌های ارزشمند دفاع مقدس بر علیه بیماری کرونا در کشور شکل گرفته است. امروز نیروی محترم انتظامی در کنار مدافعان سلامت و سپاه و بسیج در امر واکسیناسیون فعالیت دارند و این اتحاد درسی از آموزه‌های دفاع مقدس است.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: باید با توجه به آموزه‌های دفاع مقدس در دوران مسئولیت خود در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اما امروز بدهکار خانواده شهدا و صبوری آن‌ها و بدهکار آزادگان و جانبازان عزیز کشورمان هستیم.
 

برچسب ها: دفاع مقدس مقاومت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *