هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد

8:28 - 31 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۹۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
- در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان استان تجلیل شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در حاشیه مراسم تجیلی از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان داشت:هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی که به عنوان مهمان ویژه این مراسم حضور داشت گفت: هشت سال دفاع جانانه و مقدس که دلاور مردی و حماسه آفرینی ایرانیان را به جهانیان نشان داد، نمایانگر این واقعیت بود که ایرانیان هرگز در مقابل زور و ستم بیگانگان سر تعظیم فرو نخواهند آورد و مردانه خواهند ایستاد و از ناموس و کیان خود دفاع خواهند کرد.

عتباتی افزود: دفاع مقدس دارای رمز و راز خاصی است و بر همه ماست که ارزش‌های آن را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم تا از ارزش‌های این دفاع الهی ومقدس صیانت وپاسداری کنیم ویاد ونام شهدا که وارثان اصلی انقلاب ونظام هستند را زنده نگه داریم.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و فرزندان جبهه و انقلاب، عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نکردند و در تاریخ جاودانه شدند.

عتباتی در پایان سخنان خود تصریح کرد:دادگستری استان همزمان با همه اقشار ونهاد‌ها وارگان‌ها بیش از ۳۰ برنامه متنوع برای گرامیداشت ایام الله دفاع مقدس در نظر گرفته که به اجرا خواهد گذاشت واز جمله مهمترین این برنامه‌ها دیدار با خانواده معظم شهدا و فرماندهان ارشد نظامی استان و تجلیل از آنها و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ارائه خدمات الکترونیک قضایی وخدمات مشاوره حقوقی رایگان به همشهریان عزیز می‌باشد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *