افتتاح ۲ نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، غذایی و شیرینی و شکلات

18:38 - 31 شهريور 1400
کد خبر: ۷۶۰۲۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
بیستمین و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آگرو فود و بیستمین نمایشگاه شیرینی و شکلات با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
- بنا به اعلام شاتا، بیستمین و هشتمین نمایشگاه بین المللی آگرو فود و بیستمین نمایشگاه شیرینی و شکلات با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امورصنایع وزارت صمت و حسن زمانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران افتتاح شد.
 
نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، صنایع غذایی و ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور بیش از ۳۰۰واحد صنعتی داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه نمایندگانی از ۵ کشور اسپانیا، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه و هلند حضور دارند و فرآورده ها، محصولات غذایی و ماشین آلات و تجهیزات مرتبط به این صنعت به نمایش گذاشته شده است.

بیستمین نمایشگاه شیرینی و شکلات نیز با حضور بیش از ۱۵۸شرکت داخلی وخارجی افتتاح شد.

معرفی مهمترین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز در صنایع غذایی، شیرینی و شکلات از جمله اهداف این دو نمایشگاه بین المللی است.

این دو نمایشگاه فرصتی برای توسعه صادرات صنایع غذایی در کشور و بستر سازی برای حضور پررنگ‌تر صنعتگران ایرانی در بازار‌های جهانی است.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *