پژمان نوری: در مسیر اهداف تعیین شده‌مان حرکت می کنیم

18:03 - 31 شهريور 1400
کد خبر: ۷۶۰۲۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه داد.

- طبق اعلام روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی،  پژمان نوری در خصوص روند آماده سازی تیم بزرگسالان ملوان گفت: پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه و تعیین تکلیف مدیرعامل و سرمربی از سوی مجمع، جلسات منظمی را با پوررشید و زارع برگزار کردیم تا بتوانیم بدون فوت وقت در جهت هدفگذاری این فصل هیئت مدیره گام برداریم.

در این راستا با نظر زارع یک دستیار و یک مربی بدنساز با تجربه را به کادر فنی‌مان اضافه کردیم و با یک گروه آنالیز حرفه ای قرارداد همکاری امضا کردیم.

در مبحث جذب بازیکن نیز با وجود افزایش غیر متعارف دستمزد بازیکنان در این فصل، با تکیه بر حمایت‌های بی‌نظیر  پوررشید، همزمان کار تمدید قرارداد و مذاکره با بازیکنان مد نظر سرمربی‌مان را به پیش بردیم. ضمن این که معتقدم تاکنون به دور از هیجان و با آرامش توانسته‌ایم بازیکنان بسیار خوب و توانمندی را جذب کنیم، مذاکره با دو بازیکن دیگر نیز در مرحله پایانی و عقد قرارداد می باشد. جا دارد همینجا اضافه کنم که مهدی هاشمی‌نژاد و محمدرضا محرمی از محصولات آینده دار آکادمی ملوان با ما قرارداد دارند و هر باشگاهی که قصد به خدمت گرفتن آنان را دارد برای جلوگیری از مشکلات حقوقی و انضباطی برای بازیکن و باشگاه مقصد باید با ما وارد مذاکره شود.

نوری ضمن مطلوب دانستن شرایط تیم بزرگسالان ملوان، افزود: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می‌گذاریم و به زودی یک اردوی تدارکاتی در تهران خواهیم داشت اما پیش از شروع مسابقات باید پنجره نقل و انتقالات باشگاه را باز کنیم. در حال حاضر بابت شکایت بازیکنان و مربیان سابق که از کمیته های وضعیت و انضباطی فدراسیون حکم گرفته اند و همچنین جریمه فیفا که از حدود ده سال پیش باقی مانده است، مبلغی در حدود بیست و پنج هزار فرانک سوییس، به فدراسیون بدهی داریم. همانطور که پیش تر اعلام کردیم باشگاه هیچ بدهی ارزی به بازیکنان و مربیان خارجی نداشته و به صورت کامل این بدهی‌ها را پرداخت کرده است و مبالغ باقیمانده مربوط به جرایم و هزینه‌های دادرسی است که بابت شکایات مختلف در فیفا، باشگاه متحمل به پرداخت آن است.

مدیرعامل ملوان اضافه کرد: مراحل مرمت و بازسازی زمین چمن و رختکن های ورزشگاه تختی نیز پس از سال‌ها به لطف پوررشید در دست اقدام است و امیدوارم با تلاش تمامی مجموعه باشگاه، بتوانیم در پایان فصل زحمات وی را به شکلی مطلوب پاسخ دهیم.


برچسب ها: ملوان پژمان نوری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *