فرمانده نزاجا: ارتش و سپاه در کنار هم مشغول حراست از مرز‌های کشورمان هستند

13:14 - 01 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۴۴۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرز‌های کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرز‌های میهن اسلامی هستند.
- بنا به اعلام روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در برنامه تا پای جان شبکه خوزستان گفت: دشمن بعثی عراق در ۳۱شهریور ماه به میهن اسلامی تجاوز کرد و به خیال خود می‌خواست چند روزه خود را به تهران برساند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در ابتدای جنگ با حماسه آفرینی و مقاومت خود موجب شد دشمن بعثی را زمین گیر کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیرو‌های ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند ادامه داد: ارتش و سپاه دو لشکر الهی هستند که تحت فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: امروز به مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرز‌های کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرز‌های میهن اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تحول در نیروی زمینی ارتش بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در کمک رسانی و خدمت به مردم در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و هست و با تمامی امکانات خود در جهت خدمت به مردم وارد شده است.

وی با اشاره به راه اندازی ۱۷بیمارستان صحرایی در کشور برای درمان بیماران کرونایی ادامه داد: از جمله ابتکارات و تلاش‌های نیروی زمینی ارتش استقرار یک بیمارستان ۱۰۰تحتخوابی با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در مدت یک هفته می‌باشد که با استفاده از توان و دانش متخصصان کشورمان انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت ۵۶بیمارستان نیرو‌های مسلح در کشور بیان کرد: از این تعداد ۲۸بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است.

 

 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *