ادای احترام رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مقام شامخ شهیدان ارومیه

21:39 - 01 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۵۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در دومین روز از ایام دفاع مقدس رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در گلزار شهدای ارومیه با تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان ادای احترام نموده و یاد و خاطره این گلگون کفنان را گرامی داشتند.
- در دومین روز از ایام دفاع مقدس ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در گلزار شهدای ارومیه با تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان ادای احترام نموده و یاد و خاطره این گلگون کفنان را گرامی داشتند.

عتباتی، در حاشیه این مراسم مقدس اظهار کرد: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی افزود: شهدا مایه عزت و فخر ایران اسلامی هستند و هرچه که داریم از برکت خون شهدا و ایثار خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران وجانبازان هست.

عتباتی ادامه داد: دستاورد‌های دفاع مقدس ثمره ولایت پذیری رزمندگان و هدایت‌های الهی حضرت امام خمینی (ره) است و شهدا و رزمندگان ما جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و از همه تعلقات دنیوی چشم پوشیدند و به قرب الهی نائل آمدند.

وی در پایان صحبت‌های خود زندگی اسرار آمیز شهدا را درس بزرگی برای اهل معرفت دانست و ادامه راه شهیدان را عنایت و لطف الهی خواند که نصیب بندگان خاص و مقرب درگاه الهی می‌شود.

شایان ذکر است با توجه به شیوع کرونا همکاران به صورت محدود و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در این مراسم ارزشی و مقدس شرکت نمودند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *