رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افلاکی: دنبال ارث و میراث در تکواندو نیستم/ در بحث مربیگری آزموده را آزمودن خطاست

0:01 - 03 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۶۱۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پیشکسوت تکواندو معتقد است بهتر بود در رأس کادرفنی تیم ملی تکواندو تغییرات صورت بگیرد.

مجید افلاکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جلسات فنی فدراسیون تکواندو اظهار داشت: ما یک جلسه با دعوت مسئولان به فدراسیون رفتیم و در این جلسه علت ناکامی در المپیک را جویا شدند و ما هم خیلی شفاف صحبت کردیم. اکثر پیشکسوتان عقیده داشتیم این جلسات باید خیلی بیشتر برگزار شود و بهتر بود قبل از المپیک نظر ما را بپرسند، اما در هر صورت صحبت‌های زیادی انجام شد و تصمیم نهایی هم با مسئولان فدراسیون بود.

وی افزود: خیلی‌ها مجید افلاکی را می‌شناسند؛ امثال من چیزی را که دور انداخته‌ایم دوباره برنمی‌داریم و نمی‌دانم چرا برخی‌ها صحبت می‌کنند که من دنبال پست و مقام هستم. نیازی به هیچ سمتی ندارم و دنبال ارث و میراث نیستم، چون آنجا مال من و امثال من است، اما فقط از روی دلسوری حرف می‌زنم.

پیشکسوت تکواندو ادامه داد: تکواندو باشد برای همان کسانی که بال بال می‌زنند تا هرطور شده دیده شوند و من آنقدر اشباع هستم که سمت پست و مقام نروم. امیدوارم تصمیمات مسئولان فدراسیون به نفع جامعه تکواندو و تیم ملی باشد.

قهرمان اسبق تکواندو درباره ابقای فریبرز عسکری گفت: فریبرز دوست خوب من است و قهرمان بزرگی بوده، اما در بحث مربیگری آن هم در حد تیم ملی آزموده را آزمودن خطاست! وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد بهتر است در کادرفنی تغییرات داشته باشیم و این حرف را در همان جلسه فنی مقابل چشم همه زدم.

افلاکی در واکنش به اینکه شرایط مدیریتی فدراسیون را چگونه ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی فعلی بار‌ها به عنوان بهترین مجموعه شناخته و شخص محمد پولادگر مدیر بسیار لایق و توانمندی است، اما به نظرم بهتر است در اطرافیان رییس فدراسیون یک پوست اندازی صورت بگیرد، چون افراد لایقی داریم که می‌توانند به تکواندو کمک کنند تا این رشته روز‌های بهتری را تجربه کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *