گواردیولا به دنبال خرید بازیکن بارسلونا

1:45 - 03 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۶۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم منچسترسیتی به دنبال خرید قطعی یکی از بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا است.

- از آنسو فاتی به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعداد‌های جوان فوتبال اروپا شناخته می‌شود، اما در بارسا دوران موفقی را سپری نمی‌کند. با این وجود پپ گواردیولا علاقه زیادی به همکاری با این بازیکن دارد و حتی حاضر است برخی از بازیکنان فعلی خود را با وی معاوضه کند.

به همین منظور سرمربی اسپانیایی سیتی رحیم استرلینگ، و برناردو سیلوا به عنوان گزینه‌های معاوضه با آنسو فاتی در تابستان سال آینده در نظر گرفته است.

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که اگر پیشنهاد قابل توجه‌ای برای جذب ستاره جوان بارسلونا به مدیران این باشگاه برسد، آن‌ها حاضر هستند که این پیشنهادات را بررسی کرده و فاتی را به فروش برسانند. هرچند این بازیکن به همراه پِدری به عنوان آینده باشگاه و جانشین لیونل مسی یاد می‌شود؛ اما هیچ بازیکنی با توجه به بحرانی مالی فعلی (به خاطر شیوع کرونا) غیرقابل دسترس نیست.

طبق این گزارش بارسا هم به جذب استرلینگ و سیلوا علاقه دارد و احتمال پذیرش این پیشنهاد از سوی آن‌ها چندان کم نیست.

استرلینگ ۲۶ ساله پس از جذب جک گریلیش جایش را در ترکیب اصلی سیتی از دست داده و سیلوای ۲۷ ساله نیز به دنبال تجربه چالش جدیدی است. با این حال بارسا امیدواراست که بتواند آنسو فاتی را از این معامله خارج کرده و عثمان دمبله و مارتین برایثویت را با این دو بازیکن معاوضه کند. پیشنهادی که از سوی سیتی رد شده چرا که آن‌ها علاقه بسیاری به حضور فاتی در ورزشگاه اتحاد دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *