پایان مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور بانوان با قهرمانی تهران

16:48 - 02 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۶۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در پایان مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو بانوان در نوشهر تیم تهران عنوان قهرمانی را به دست آورد و مرکزی نائب قهرمان شد.

- طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوپولو قهرمانی کشور از روز گذشته به میزبانی هیات قایقرانی استان مازندران با حضور تیم‌های خراسان‌رضوی، فارس، یزد، زنجان، مرکزی، مازندران، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری و البرز در استخر شهید رسولی نوشهر برگزار شد.

در ادامه رقابت‌ها ابتدا در گروه بازنده‌ها تیم‌ها به مصاف هم رفتند و مقام‌های پنجم تا هشتم مشخص شد.

مسابقه تیم‌های لرستان و خراسان‌رضوی در گروه بازنده‌های مسابقات با نتیجه ۳ بر ۲ با گل طلایی به سود خراسان‌رضوی به پایان رسید. گل‌های این بازی را ساناز چتردوز دو گل و شیرین مومنی برای خراسان‌رضوی و الهام نقوی دو گل برای لرستان به ثمر رساندند. با این نتیجه خراسان رضوی هفتم و لرستان هشتم شدند.

مسابقه تیم‌های زنجان و یزد در گروه بازنده‌های مسابقات با نتیجه ۲ بر ۰ به سود یزد به پایان رسید. گل‌های این بازی را پریناز فتحی دو گل برای یزد به ثمر رساندند. با این نتیجه یزد در جایگاه پنجم ایستاد و زنجان ششم شد.

در ادامه رقابت رده‌بندی بین تیم میزبان مازندران و البرز برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۱۴ بر صفر به سود مازندران به پایان رسید و تیم مازندران مقام سوم را از آن خود کرد. تیم البرز نیز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. گل‌های این بازی را آتوسا اسلامی هفت گل، شیوا لکزایی پنج گل، فاطمه سهرابی‌منش و ملیکا سماکی برای مازندران به ثمر رساندند.

در پایان مسابقات هم تهران و مرکزی در فینال رقابت‌ها به مصاف هم رفتند و تیم تهران موفق شد با نتیجه ۶ بر ۰ مرکزی را از پیش رو بردارد و قهرمان مسابقات شود. مرکزی نیز عنوان نائب قهرمانی مسابقات را به دست آورد. گل‌های این بازی را ترانه کامیاب دو گل، دلارام مرزآبادی، مبینا حسین‌خانی، سپیده کرمی و ثنا طهوری برای تهران به ثمر رساندند.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان با قهرمانی تیم تهران در اردوگاه شهید رسولی نوشهر به پایان رسید.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *