ریگی به استقلال بازمی‌گردد؟

10:10 - 04 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۰۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک سابق استقلال بعد از بروز اختلاف با مدیرعامل این باشگاه مسیر اصفهان در پیش گرفت؛ اما حالا شرایط متفاوت است.

- احمد مددی در روز پنجم شهریور ماه سال جاری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال اظهاراتی داشت و نام بعضی بازیکنان را ذکر کرد. همین موضوع باعث ناراحتی برخی بازیکنان از جمله ریگی شد. وی مشخصاً پیرامون عدم توافق با ریگی اعلام کرد: «مسعود ریگی هم رقم قراردادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت آن را نداریم.»

بیان این کلمات دربرنامه زنده تلویزیونی بلافاصله با واکنش ریگی همراه شد و وی اعلام کرد بعضی مسائل عنوان شده درست نیست. از قبل هم شایعاتی مطرح بود که ریگی از سپاهان پیشنهاد دارد. بعضی هواداران به وی اعلام کردند اگر واقعاً می‌خواهد بماند قراردادش را ثبت و بازار گرمی نکند. در غیر این صورت به پیشنهادات دیگرش جواب مثبت بدهد.

همین مسائل باعث شد تا ۲۴ ساعت بعد از مصاحبه مددی هافبک استقلال راهی اصفهان شود و با این تیم قرارداد همکاری امضا کند. شاید اگر وی تجربه فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری را داشت اینقدر سریع با باشگاه دیگری توافق نمی‌کرد. اهالی فوتبال و استقلالی‌ها می‌دانستند مددی جایگاه لغزانی دارد و با توجه به تغییر دولت احتمال جابه جایی وی خیلی زیاد است.

حالا با حضور مصطفی آجورلو شرایط استقلال تغییر کرده است. وی در ابتدای مسیر قرارداد مجیدی را به مدت ۳ سال تمدید کرد. همچنین قصد دارد طبق درخواست سرمربی تیم را تقویت کند.

بعضی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آجورلو به کادرفنی استقلال اعلام کرده تلاشش را برای بازگشت ریگی انجام می‌دهد. گویا قرارداد ریگی در هیئت فوتبال اصفهان ثبت نشده است. البته به جز عقد قرارداد با اصفهانی‌ها، مبلغ انتقال ریگی به سپاهان هم وجود دارد. باید دید آجورلو و ساکت که جز مدیران قدیمی فوتبال هستند بر سر ریگی توافق خواهند کرد یا استقلال می‌تواند مبلغ مورد نیاز این هافبک را تامین کند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *