«سیامک اطلسی» بازیگر و دوبلور پیشکسوت تلویزیون به خانه ابدی بدرقه شد

11:00 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۵۹۶
پیکر زنده‌یاد سیامک اطلسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون امرز سه‌شنبه ۶ مهر ماه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا با حضور خانواده وی و برخی هنرمندان به خاک سپرده شد.

- پیکر زنده‌یاد سیامک اطلسی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون امرز سه‌شنبه ۶ مهر ماه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا با حضور خانواده وی و برخی هنرمندان به خاک سپرده شد.

«سیامک اطلسی» بازیگر و دوبلور پیشکسوت به خانه ابدی بدرقه شد

این بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و دوبلور باسابقه سینما و تلویزیون صبح روز یکشنبه ۴ مهرماه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

«سیامک اطلسی» بازیگر و دوبلور پیشکسوت به خانه ابدی بدرقه شد

اطلسی در سال ۱۳۱۵ در ارومیه به دنیا آمد و از سال ۱۳۴۲ فعالیت هنری را در استودیو شاهین فیلم آغاز کرد و با پیشنهاد یکی از کارگردانان که فیلمش را برای دوبله آورده بود سر از دنیای بازیگری درآورد و در فیلم مردان خشن در سال ۱۳۵۰ بازی کرد.

«سیامک اطلسی» بازیگر و دوبلور پیشکسوت به خانه ابدی بدرقه شد

اطلسی از سال۵۱ به بعد علاوه بر دوبله در بیش از ۳چفیلم سینمایی و ده‌ها سریال نقش‌های شاخص و متفاوت بازی کرد که ماندگارترین آن‌ها آنسوی آتش، دوران سرابی، گل سرخ، چریکه تارا، پدرسالار و مختارنامه بود. او در یکی از اپیزود‌های سریال داوران در نقش سوزنبان به ایفای نقش پرداخت و در سریال معمای شاه نقش بختیار را بر عهده داشت. اغلب او را با عموی مهربان راننده تاکسی پدر سالار و سردار خشن سپاه شام در مختار می‌شناسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *