اعتبار ویژه برای بازگشت دختران به تحصیل اختصاص یافت

9:37 - 09 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۴۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با زنان نخبه کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل کمک آموزشی و تبلت برای دختران خصوصا بازماندگان از تحصیل خبر داد.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با زنان نخبه کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل کمک آموزشی و تبلت برای دختران خصوصا بازماندگان از تحصیل خبر داد.

انسیه خزعلی شامگاه پنج‌شنبه در جمع زنان نخبه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و علمی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از شنیدن مسائل و دغدغه‌های بانوان استان به تشریح برنامه‌های دولت سیزدهم برای مواجهه با این مسائل پرداخت.

 

اعتبار ویژه برای بازگشت دختران به تحصیل اختصاص یافت


معاون رئس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: دولت مشکلاتی دارد و نمی‌توان انتظار داشت همه مشکلات یک جا و یک شبه حل شوند. نباید هیچ بی سوادی داشته باشیم و بعد از این تمرکز دولت باید روی ایجاد زمینه تحصیلات دختران در مقاطع عالی و شناسایی دختران بازمانده از تحصیل و ریشه یابی و تلاش برای حل مشکلاتشان باشد.

خزعلی تصریح کرد: برای بانوان کارآفرین، خانم‌های فعال در بخش کشاورزی، زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست تسهیلات بدون محدودیت برای توسعه تولیدات در بخش روستایی در نظر گرفته شده است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *