اعلام کادرفنی تیم‌های ملی پایه پسران کاراته

17:36 - 14 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۹۳۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران مشخص شد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کاراته، پس از بررسی‌های کمیته فنی و تایید رییس فدراسیون، سرمربیان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید پسران، مدیر تیم‌های ملی پایه و سرپرست تیم ملی جوانان مشخص شدند.

با حکم سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون، مهدی جعفری به عنوان سرمربی تیم ملی امید، علیرضا کتیرایی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، رضا میدانرو به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، عبدالرضا صحرانورد به عنوان مدیر تیم‌های ملی پایه پسران و سعید نصرالهی به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان منصوب شدند.

پس از انتصاب‌هایی که از سوی رییس فدراسیون انجام شد، فرایند برگزاری انتخابی تیم‌های ملی پایه نیز در این جلسه به شرح زیر اعلام شد:

پس از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک قهرمانی کشور، یک دور انتخابی دیگر در همان روز با حضور نفرات سوم مشترک و یک یا دو نفر دیگر از بین نفرات پنجم تا هشتم (با تصمیم کادر فنی) به رقابت می‌پردازند تا از بین آن‌ها یک نفر به اردوی تیم ملی راه یابد. در مجموع نفر اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفر انتخاب شده انتخابی مرحله دوم که همان روز برگزار می‌شود به اردوی تیم ملی کاراته راه پیدا می‌کنند. لازم به ذکر است مسابقات انتخابی مرحله دوم هر وزن بعد از مسابقات وزن بعدی برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد که سرمربیان جهت تکمیل کادر فنی خود از مربیان سازنده نیز استفاده کنند.

مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی پایه به منظور تشکیل تیم‌های ملی پایه و حضور در مسابقات آسیایی طی روز‌های ۱۷ الی ۲۳ مهر ماه در استان زنجان برگزار می‌شود و مسابقات آسیایی نیز از ۲۸ آذر الی یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *