رشد ۱۴۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه استان خراسان رضوی

16:00 - 16 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۰۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی از رشد ۱۴۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
- محمد نخعی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی از رشد ۱۴۷ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه استان خراسان رضوی  نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در همین مدت ۳۴۷ مزایده نیز توسط اجرای اسناد رسمی استان خراسان رضوی برگزار شده است که در این مورد ۲۵ درصد افزایش داشته‌ایم.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی در ادامه عملکرد ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری استان خراسان رضوی در تاسیس و تغییرات شرکت‌ها را مناسب توصیف کرد و گفت: ۲ هزار و ۸۳۰ شرکت و موسسه جدید در شش ماه نخست امسال در استان خراسان رضوی تاسیس شده است که می تواند نقش موثری در ایجاد رونق اقتصادی و کسب و کار استان فراهم کند.
 
نخعی با اشاره به اهمیت تلاش همه واحد‌های ثبتی در بهبود عملکرد و جایگاه ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی تاکید کرد: بهبود عملکرد در تثبیت و صدور شهر‌های زیر بیست و پنج هزار نفر جمعیت، صدور اسناد مالکیت برای سایر دستگاه‌ها، صدور اسناد مالکیت مناطق روستایی،تثبیت و سنددار کردن مناطق کشاورزی و زراعی از اولویت‌های ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی کل برای شش‌ماهه دوم سال است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *