علیزاده: چاره‌ای جز قبول شرایط ربیعی نداریم/ مصدومیت بازیکن عمانی قدیمی نیست

12:39 - 20 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۴۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: غیبت ربیعی در تمرینات به نفع ما نیست، اما چاره‌ای نداریم جز این که با شرایط کنار بیاییم.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد ابتلای محمد ربیعی به کرونا و غیبتش در تمرینات مس رفسنجان اظهار داشت: محمد ربیعی به صورت آنلاین با بازیکنان در ارتباط است. چاره‌ای نداریم جز این که با شرایط کنار بیاییم. جای شکرش باقی است که این اتفاق قبل از شروع لیگ رخ داد و امیدواریم این مربی با سلامت کامل در مسابقات لیگ برتر در کنار تیم باشد. مشکل اینجاست که کمک اول او هم با همین مشکل رو به رو است و دیگر دستیاران ربیعی کار را پیش می‌برند. از این رو فشار زیادی روی دیگر مربیان است.

وی با اشاره به این که مس همچنان در تهران برای شروع مسابقات لیگ آماده می‌شوند تصریح کرد: تمرینات ما در تهران ادامه دارد و یک بازی تدارکاتی امروز(بیستم مهر) مقابل پیکان برگزار می‌کنیم. در ادامه هیچ بازی تدارکاتی دیگری در دستور کار تیم ما نیست و پس از بازی با پیکان خود را آماده مسابقات لیگ برتر و بازی هفتهه اول با سپاهان خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه مس در مورد وضعیت مصدومیت بازیکن عمانی این تیم گفت: مشکل خاصی نیست و دچار کوفتگی کتف شده است. او در جریان بازی تیم ملی مقابل استرالیا دچار مصدومیت شد. دقیقه ۷۰ و در جریان بازی ضربه خورد و خدا را شکر نه دچار شکستگی شد و نه اتفاق بد دیگری افتاد. کمی کوفتگی دارد که به زودی برطرف می‌شود. این یک مصدومیت کهنه نبود و در جریان همین بازی اخیر رخ داد، ولی جای نگرانی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *