رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شجاعی: بلبلی منتظر رضایتنامه است/ هیچ وعده‌ای به کمالوند ندادیم

13:56 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۵۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: بلبلی به تیم ما پیوسته، ولی هنوز برگه رضایت نامه اش را دریافت نکرده است.

ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمرینات را طبق برنامه قبلی در تهران ادامه می‌دهیم. چون در هفته اول در تهران و مقابل پیکان بازی داریم فعلاً به خوزستان بر نمی‌گردیم، اما پس از بازی و برای دیدار هفته بعد مقابل سپاهان راهی شهر نفت مسجدسلیمان می‌شویم و آماده میزبانی در این بازی خواهیم شد.

وی با اشاره به قهر اخیر فراز کمالوند از تمرینات و جلسه‌اش با اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: هیچ وعده‌ای به این مربی ندادیم؛ کمی اختلاف نظر بوجود آمده بود که پای میز مذاکره بر طرف شد. او قهر نکرده بود و اختلاف نظر‌ها باعث شد با مدیریت جلسه بگذارند و سرکارش برگردد. امیدوارم در ادامه با قدرت به کارشان ادامه دهند و شاهد تیمی قوی‌تر و فصلی خوب باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد ادامه روند یارگیری این تیم گفت: به نظر می‌رسد دیگری بازیکنی به جمع ما اضافه نخواهد شد؛ مگر مورد خوبی که نتوانیم از او منصرف شویم. بلبلی آخرین بازیکنی است که به تیم ما پیوسته، اما برای قطعی شدن این انتقال منتظر رضایتنامه او هستیم. هنوز مراحل اداری رضایتنامه قطعی نشده، اما توافقات بین ما و این بازیکن انجام شده است. امیدوارم انتقال او هم انجام شود و این بازیکن نیز کارش را با تیم ما به طور رسمی آغاز کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *