والیبال باشگاه‌های آسیا| دومین پیروزی سیرجانی‌ها با درخشش کاظمی

12:41 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۷۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی مقابل نماینده ازبکستان به دومین برد خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دسست یافت.

- سومین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (یکشنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می‌شود.

تیم فولاد سیرجان که در گروه B این رقابت‌ها با نمایندگانی از کشور‌های قطر، تایلند، فیلیپین و ازبکستان همگروه است، در دومین دیدار امروز و دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف AGMK ازبکستان رفت.

شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست سوم این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۰ حریف خود را شکست دادند و به دومین برد متوالی دست یافتند.

در این بازی صابر کاظمی با کسب هفده امتیاز بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

رقابت دو تیم در ست اول و سوم بسیار نزدیک به هم پیش رفت و حتی در ست اول تا امتیاز ۱۶ حریف ازبکستانی پیش بود. در ست دوم و چهارم فولاد سیرجان اقتدار خود را در زمین به رخ حریف کشید و در مجموع سه بر یک فاتح این مسابقه شد تا از دو برد، ۶ امتیازی شود و در صدر جدول گروه B قرار گیرد.

در پایان دومین روز مسابقات (شنبه شب) نماینده ازبکستان با چهار امتیاز صدرنشین گروه B بود و امروز پس از پذیرش شکست مقابل فولاد سیرجان در رتبه دوم قرار گرفت.

سیرجانی‌ها این مسابقه را با ترکیب آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رامین خانی، مهدی جلوه، الکساندار بلاگوویچ و محمد صادقی در مناطق یک تا ۶ و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کردند

تیم فولاد سیرجان در نخستین مسابقه این رقابت‌ها تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر شکست داده بود.

قهرمان لیگ برتر سال ۹۹ ایران، فردا (دوشنبه) در حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف العربی قطر می‌رود که هدایت این تیم را خوان سیچلو در این رقابت‌ها برعهده دارد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *