رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکبری: کسانی که در موفقیت‌ها سینه سپر می‌کنند در شکست‌ها پنهان نشوند/ قهرمانی در جوانان جهان بیش از حد بزرگنمایی شده بود

10:27 - 19 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۹۹۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: کسانی که در موفقیت‌ها سینه سپر می‌کنند در شکست‌ها هم پاسخگو باشند و پنهان نشوند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم والیبال پیکان برای شرکت در لیگ برتر اظهار داشت: از اواسط مرداد تمرینات تیم آغاز شد و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم سعی کردیم تیم خوبی ببندیم. متاسفانه وادی دچار مصدومیت شده و فکر می‌کنم به هفته‌های ابتدایی لیگ نرسد.

وی افزود: با وجود این شرایط ما آماده حضور در لیگ هستیم. با توجه به اینکه در سال گذشته به جایگاه و اعتبار پیکان در والیبال ایران خدشه وارد شده تلاش می‌کنیم در وهله اول این اعتبار به پیکان  بازگردد و در نهایت هم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه تیمش یکی از دو تیم مدعی قهرمانی است، گفت: متاسفانه پایه‌ها و ستون‌های تیم پیکان از بین رفته و ما در حال بازسازی این تیم هستیم. تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در لیگ بگیریم. در مورد قهرمانی هم فکر می‌کنم هفت هشت تیم خوب مثل شهرداری ارومیه، سپاهان اصفهان، فولاد سیرجان، شهداب یزد و ... هستند که شانس قهرمانی دارند. در حال حاضر زود است که درباره قهرمانی در لیگ صحبت کنیم.

اکبری درباره خداحافظی سعید معروف از بازی‌های ملی گفت: معروف یکی از پاسورهای خوبی والیبال ایران است و فکر می‌کنم اگر شرایط ذهنی و بدنی خوبی داشته باشد می‌تواند در مسابقات مهم برای تیم ملی بازی کند. بازیکنان دیگر همچون موسوی و غفور هم چنین شرایطی دارند.

وی در مورد هجمه‌ها و حواشی که اخیرا در والیبال ایران به وجود آمده تصریح کرد: مشکلی که وجود دارد این است که بعد از هر موفقیتی توقعات را آنقدر بالا می‌بریم که باعث می‌شود با یک ناکامی هجمه‌های زیادی ایجاد کشود. ما در جوانان جهان قهرمان شدیم و این قهرمانی افتخار بزرگی بود؛ اما بیش از حد آن را بزرگ کردیم. به همین خاطر حالا که در جوانان جهان، ایران به مقام نهم رسیده سرخوردگی به وجود می‌آید.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: در مجموع باید تواقعات در حد و اندازه واقعی خودش باشد. اگر موفقیتی کسب می‌شود باید به فکر استمرار آن باشیم. کسانی که در موفقیت‌ها سینه سپر می‌کنند در شکست‌ها هم پاسخگو باشند و پنهان نشوند. این کمترین توقعی است که می‌توان داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *