تقویت بنیان خانواده زمینه‌ساز کاهش بسیاری از هنجارشکنی‌ها و آسیب‌های اجتماعی است

17:15 - 19 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۱۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش خانواده در تربیت و شکل‌گیری شخصیت افراد گفت: تقویت بنیان خانواده زمینه‌ساز کاهش بسیاری از هنجارشکنی‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.
- غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در بازدید از پلیس امنیت عمومی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک این هفته بیان کرد: پلیس امنیت عمومی در حوزه پیش بینی، تحلیل و پیشگیری رسالت خطیر و ویژه‌ای را بر عهده دارد.

وی افزود: امنیت پایدار در استان یزد و به‌طبع آن کشور ماحصل تلاش‌های شبانه روزی نیروی‌های جان برکف نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف به ویژه پلیس امنیت به عنوان دیده بانان این نیرو است.

وی اضافه کرد: همچنین باید گزارشات و ابعاد اثرگذاری این موضوع برای مدیران ارشد استان یزد تبیین و برای آن برنامه‌ریزی مدون صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی به دنبال تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه بود.

دهشیری بر لزوم تقویت نهاد خانواده در جامعه تاکید کرد و گفت: قطعا وضعیت اقتصادی در افزایش برخی از این جرایم و هنجارشکنی‌ها موثر است که باید به این بعد هم توجه داشت.

شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد و بابایی معاون دادستان نیز حضور داشتند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *