رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بلوتی در تابستان از تورینو جدا می‌شود

6:30 - 20 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۲۱۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم ملی‌پوش تیم ملی ایتالیا و ارزشمندترین بازیکن باشگاه تورینو در تابستان به صورت رایگان این تیم را ترک می‌کند.

- آندره‌آ بلوتی، ارزشمندترین بازیکن تورینو و مهاجم تیم ملی ایتالیا پس از سال‌ها در تابستان این تیم را ترک می‌کند و این درحالیست که با جدایی بلوتی از تورینو هیچ پولی به این باشگاه نخواهد رسید.

بلوتی در سال ۲۰۱۶ و زمانی که در اوج فوتبالش بود با قراردای شش ساله تا سال ۲۰۲۲ با تورینو تمدید کرد و یک بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی در قراردادش درج شد. باشگاه تورینو که از داشتن این پدیده ایتالیایی خوشحال بود به مشتریان بلوتی از جمله رئال مادرید اعلام کرد مهاجم گلزن تیمش را با رقمی کم‌تر از مبلغ فسخ یعنی صد میلیون یورو نمی‌فروشد.

پس از یورو ۲۰۲۰، تیم‌های اینتر و زنیت نسبت به جذب این مهاجم ۲۷ ساله علاقه نشان دادند، اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات با تورینو حاصل نشد تا حالا این باشگاه در خطر از دست دادن رایگان بلوتی قرار گیرد.

قرارداد بلوتی در پایان فصل جاری با تورینو تمام می‌شود و به همین علت این مهاجم تیم ملی ایتالیا قصد تمدید قراردادش را ندارد. فابریتزیو رومانو هم مدعی شدکه بلوتی پیشنهاد تمدید قرارداد تورینو را رسما رد کرده تا در تابستان به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

نشریات ایتالیایی از جمله «توتو اسپورت و کوریره دلو اسپورت» طی روز‌های اخیر مدعی شده‌اند تیم‌های اینتر و میلان در تابستان آینده برای جذب رایگان او رقابت خواهند کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *