انعقاد قرارداد همکاری ۸۹ دستگاه اجرایی استان با اداره کل پست

17:56 - 19 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۲۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از انعقاد قرارداد ۸۹ دستگاه اجرایی با اداره کل پست استان خبرداد و گفت:پست استان دارای ۵۶ نفر مامور پستی است که اگر در زمینه خدمات پستی اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد، مبادلات بیشماری را توسط این اداره کل می‌توان به انجام رساند.
- بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید یاسر حسن پور با اشاره به اینکه ۸۹ دستگاه اجرایی در استان با اداره کل پست قرارداد دارند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه پست استان دارای سرویس‌های متعدد و دارای ضریب خطای کم است، باید همه دستگاه‌های اجرایی استان به این مجموعه و رسالت ارتباطی آن اعتماد و به جای خود پستچی گری برای انجام مبادلات از ظرفیت‌های این اداره کل استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پرسنل اداره کل پست در دوران شیوع کرونا بدون هیچگونه وقفه‌ای به انجام رسالت‌های محوله مشغول بودند، گفت: در ۶ ماهه اول امسال میزان ترافیک وارده مرسولات به مجموعه‌های پستی بیش از یک میلیون و سیصد هزارمرسوله بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خاطر نشان کرد: اداره کل پست استان قرارداد‌های تجاری قابل توجهی با واحد‌های صنعتی پویا و به نام استان برای انجام مبادلات خود دارد که تنها از ظرفیت‌های اداره پست استفاده می‌کنند که امیدوارم الگویی برای دیگر فعالان بخش خصوصی به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود اداره کل پست استان باشد.

حسن پور گفت: پست استان دارای ۵۶ نفر مامور پستی است که اگر در زمینه خدمات پستی اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد، مبادلات بیشماری را توسط این اداره کل می‌توان به انجام رساند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *