فرماندار چابهار: شرایط سرمایه‌گذاری در بندر بین‌المللی چابهار فراهم است

16:38 - 21 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۶۸۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فرماندار چابهار با بیان اینکه زمینه برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در بندر بین‌المللی چابهار فراهم است، گفت: اکثر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از داخل کشور هستند.

رحمدل بامری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در بندر بین‌المللی چابهار گفت: تکمیل زیرساخت‌ها و انبارهای بندر شهید بهشتی را در دست اقدام داریم.

وی با بیان اینکه انبار سوخت نیز توسط بخش خصوصی در حال احداث است، افزود: ایجاد صنایع تبدیلی در مناطق آزاد، احداث زیرساخت‌های پرورش میگو و ماهیان صید در قفس در حوزه گواتر، بندر بریس و پسابندر نیز در دست اجرا قرار دارد.

فرماندار چابهار با بیان اینکه در حوزه ساخت‌وساز نیز احداث مجتمع‌های ساختمانی توسط بخش خصوصی در حال اجراست، گفت: در حوزه کشاورزی هم مجوز تشکیل چند مرغداری صادر شده و کارهای اجرایی آن در دست انجام است.

بامری با اشاره به اینکه در حوزه شیلات نیز سرمایه‌گذارانی در ایجاد فناوری پرورش ماهی، میگو و انواع صید دریایی در حال کار هستند، گفت: اکثر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از داخل کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های ماهان و گل گهر سیرجان از جمله شرکت‌هایی هستند که در بندر چابهار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، گفت: جذب سرمایه‌گذار خارجی، از برنامه‌های کلی نظام است و قطعاً جذب سرمایه‌گذار خارجی با ضوابط قانونی کشور مدنظر ماست؛ زمینه برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در بندر بین‌المللی چابهار فراهم است.

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *