قرارداد فصل چهارم سریال «تو» قبل از پخش فصل سوم آن بسته شد

11:30 - 22 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۰۰۸
«تو» مجوز ساخت فصل چهارم خود را از نتفلیکس دریافت کرد، این تمدید ساخت قبل از شروع پخش فصل سوم این سریال که از قرار است از فردا ۱۵ اکتبر آغاز شود صورت گرفت.

- این مجموعه بر اساس کتاب‌های «تو» و «بدن‌های پنهان» نوشته کارولین کپنز ساخته شده است. این سریال توسط Greg Berlanti و Sera Gamble توسعه داده شد. هر دو به عنوان تهیه کننده اجرایی و همچنین به عنوان نمایش دهنده این مجموعه فعالیت می‌کنند.

سارا شچتر، لسلی مورگنشتاین، دیوید مدن، جینا گیرولامو، جان اسکات، نیل رینولدز، مایکل فولی و جاستین لو نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی این مجموعه فعالیت می‌کنند. 

سریال «شما»، سریالی است ساخته‌شده در ژانر روانشناسانه و ترسناک به کارگردانی گرگ برلانتی و سرا گامبل که توسط وارنر هورایزون تلویژن ساخته شده است. فصل اول این سریال با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته کارولین کپنز آغاز می‌شود. این سریال داستان جو گلدبرگ، قاتل سریال و مدیر یک کتابفروشی در نیویورک را روایت که می‌کند که عاشق یکی از مشتریان مغازه کتابفروشی به نام گوئینرو بک می‌شود.

او به‌طور خطرناک و دیوانه‌واری خود را وارد زندگی این دختر می‌کند. پخش فصل اول این سریال در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸ (۵ دی ۱۳۹۷) از طریق نتفلیکس آغاز شد. فصل دوم این سریال در ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی ۱۳۹۸) از نتفلیکس پخش شد. فصل سوم سریال «شما» نیز قرار است در از فردا پانزده اکتبر ۲۰۲۱ توسط نتفلیکس انتشار یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *