تجلیل و تکریم رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از خانواده شهید تاسا

18:00 - 23 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۰۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران موجب ایجاد انگیزه بیشتر در خدمت رسانی به مردم می‌شود.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با خانواده شهید تاسا بیان داشت:تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران موجب ایجاد انگیزه بیشتر در خدمت رسانی به مردم می‌شود.

حجت الاسلام محمدپور سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار با استناد به آیه شریفی از قرآن کریم گفت: که شهدا زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و ناظر اعمال ما هستند و ما باید در خدمت رسانی به مردم طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

وی افزود: همانطور که امام خمینی (ره) بیان کرده اند؛ ملیت ما جهاد و افتخارمان شهادت است و هر شهید راه دین و اسلام شهید راه وطن است.

وی همچنین به جایگاه همسران شهدا اشاره داشت و افزود: ایثار و از خود گذشتگی همسران شهدا کم از شهادت نیست و همسران گرانقدر شهدا که اکثرا در زمان جوانی سرپرست خود را از دست داده اند و با تمامی مشکلات فرزندان خود را بزرگ و تربیت نموده اند، از این رو حق خیلی بزرگی بر گردن ما دارند.

در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به منظور تجلیل ، تقدیم خانواده شهید تاسا گردید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *