اهدای کتاب‌های انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به کتابخانه‌های عمومی تهران

10:49 - 22 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۰۱۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
با حضور معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ۵۲ عنوان کتاب چاپ ارتش به کتابخانه‌های عمومی تهران اهدا شد.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی خانی در نشستی که به‌مناسبت ۲۴ مهر، سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی و با حضور مدیرکل منابع کتابخانه‌های عمومی و تعدادی از مسئولان این نهاد برگزار شد، گفت: انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان قدیمی‌ترین انتشارات ارتش از بدو انقلاب تا کنون فعال بوده و توانسته با چاپ اسناد و کتاب‌های مختلف حوزه‌های فرهنگی، دفاع مقدس، پژوهشی و دیگر حوزه‌های مورد نیاز گام بلندی در ارتقاء و توسعه فرهنگ کتابخوانی بردارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با بیان اینکه می‌توان با استفاده از کتاب و ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی ارزش ها، اقدامات و الگو‌ها های ارتش را به مردم انتقال داد و معرفی کرد، تصریح کرد: با این هم افزایی امکان بهره مندی مردم از سجایای اخلاقی شهدا و اقدامات مهم و تعیین کننده ارتش در طول چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب بهتر میسر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از کتاب‌های چاپ ارتش می‌توانند به عنوان مرجع برای جویندگان و پژوهشگران استفاده شود افزود: ارتش ۳۳۹ کتابخانه در یگان‌های ارتش و کوی‌های سازمانی دارد و ان شاءالله با همراهی و همدلی نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور و در یک تعامل سازنده ضمن مشارکت در تقویت و گسترش کیفی و کمی کتابخانه ها، امیدواریم کتاب‌های ارزشمند ارتش بهتر از قبل در دسترس مردم قرار گیرد.

در ادامه سیدباقر میرعبداللهی مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان کرد: با وجود تعداد قابل توجه کتابخانه عمومی که می‌تواند محل حضور خانواده بزرگ ارتش و کتاب‌های ارزشمند ارتش باشد گفت: باید مشارکت ارتش در توسعه و کیفی سازی کتابخانه‌ها را شروعی برای تفاهم نامه‌های جدید بدانیم تا این همکاری به اهداف و نتایج مورد انتظار برسد.

وی همچنین از مشارکت ارتش در جشنواره کتابخوانی رضوی تقدیر کرد. در این نشست که خانم مهدیان پور معاون توسعه کتابخانه‌های عمومی تهران و خانم کفیلی رئیس اداره همکاری و مشارکت‌های کتابخانه‌های عمومی استان تهران نیز حضور داشتند ۵۲ عنوان کتاب از کتاب‌های شاخص چاپ انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با هدف شناساندن بیشتر شهدا و فعالیت‌های ارتش به ۱۶۸ کتابخانه عمومی تهران به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اهدا شد.

 

 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: امیر تقی خانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *