وضعیت جاده‌های پرتردد ۲۲ مهر/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی

12:01 - 22 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۰۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۴.۳ درصدی داشته است.
علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد و از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند سنگین و در محور تهران - پردیس محدوده‌های بومهن و رودهن نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی بیان کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده و جاده‌های شمالی فاقد مداخلات جوی است.
 
 
آشوری در توضیح وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های پرتردد گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا سنگین، در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر نیمه سنگین و در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده ساسانی و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.
 
مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محور‌های دارای انسداد فصلی و شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور‌های مسدود شریانی است.
 
آشوری در ادامه گفت: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های کشور تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۴.۳ درصدی داشته است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *