معاون جدید ورزش قهرمانی وزارت ورزش هفته آینده معرفی می‌شود

16:42 - 22 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۱۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بالاخره و پس از مدت‌ها بلاتکلیفی قرار است معاون قهرمانی ورزش ورزش و جوانان به زودی معرفی شود.
- از سوم شهریور که حمید سجادی توانست برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کند حدود ۵۰ روز می‌گذرد؛ اما همچنان تکلیف برخی معاونت‌ها همچون معاونت ورزش قهرمانی، معاونت امور مالی و معاونت ورزش قهرمانی مشخص نشده است.

در این بین تعیین تکلیف معاونت ورزش قهرمانی اهمیت بیشتری پیدا دارد ؛ چرا که تا آغاز بازی‌های آسیایی زمان زیادی باقی نمانده و این در حالیست که از یک طرف انتخابات بسیاری از فدراسیون‌ها برگزار نشده و از طرف دیگر اساسنامه جدید فدراسیون‌ها با مشکلات زیادی روبرو است و این موضوع باعث ایجاد چالش برای ورزش کشور شده است.

در حال حاضر فدراسیون‌ها به خاطر همین موضوع دچار سردرگمی شده‌اند و نمی‌دانند فعالیت‌هایشان باید بر اساس اساسنامه قدیمی و مورد تایید فدراسیون جهانی باشد یا اساسنامه جدید. شنیده می‌شود نهایتا تا پایان هفته آینده تکلیف معاون ورزش قهرمانی و سایر معاونت‌ها مشخص خواهد شد.

گفته می‌شود مهرزاد حمیدی محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی مهدی علی‌نژاد در وزارت ورزش است. باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا در چنین شرایطی می‌توان به بهبود ورزش کشور امید داشت یا خیر.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *