آیا مخاطب دریافت کمک‌های اهدایی هلال احمر دولت افغانستان است؟

13:37 - 24 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۳۴۷
دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر ایران، گفت‌:جمعیت‌ها در همه دنیا با یکدیگر فعالیت و مراودات دارند در مورد افغانستان نیز این محموله‌ها به هلال احمر این کشور تحویل داده شده است.
محمد حسن قوسیان مقدم دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر ایران در گفت‌وگو با میزان در مورد ارسال محموله‌های اهدایی و کمک‌های بشر دوستانه هلال احمر ایران به افغانستان گفت:در راستای اهداف بشردوستانه‌ی کشورمان در دو هفته گذشته یک محموله به ارزش یک و نیم میلیارد تومان و در روز‌های گذشته محموله دیگری با وزن ۳۷ تن آماده ارسال به این کشور بوده است که در حال حاضر ۱۰ تن از آن ارسال و باقی در پرواز‌های بعدی به افغانستان ارسال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که طرف دریافت کننده این محموله‌ها درکشور افغانستان کیست، گفت:جمعیت‌ها در همه دنیا با یکدیگر فعالیت و مراودات دارند در مورد افغانستان نیز این محموله‌ها به هلال احمر این کشور تحویل داده شده است.

وی ادامه داد:در هر ارسال محموله‌ای چند نفر از نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر برای تحویل این محموله به هلال احمر افغانستان به کابل سفر می‌کنند تادر ارسال این کمک‌ها به جمعیت این کشور و رسیدن به دست مردم افغانستان اطمینان حاصل کنند.
قوسیان مقدم در مورد ورود محموله‌های جدید واکسن در این هفته گفت:این هفته نیز همچون هفته گذشته محموله‌های سنگین در راه است، برای فردا یک محموله ۶ میلیون دزی در راه است و به همین ترتیب همچون هفته گذشته در اواسط و اواخر هفته نیز دو محموله دیگر خواهیم داشت.

وی درپایان مورد نوع واکسن وارداتی به کشور گفت:این محموله‌های نیز همچون محموله‌های سابق سینوفارم و از مبدا چین است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *