اوسانی: از طالبلو تا مظاهری مقابلم گل دریافت کردند/ فوتبال است و کری‌هایش!

11:21 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۴۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال دانشجویان گفت: تقریباً به بیشتر دروازه‌بان‌های استقلال در این چند سال گلزنی کرده‌ام.

محمد اوسانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نهمین گل خود به استقلال، اظهار داشت: خداراشکر میکنم که دوباره توانستم گلزنی کنم. تقریباً به بیشتر دروازه‌بان‌های استقلال در این چند سال گلزنی کرده‌ام. وحید طالبلو، مهدی رحمتی، دروازه‌بان سوم استقلال در زمان مظلومی، سیدحسین حسینی و رشید مظاهری. بخش زیادی از گلزنی‌هایم در تیم دانشجویان مربوط به سبک سرمربی تیم است. فرشاد کرمی بابت از دست رفتن یک موقعیت نه تنها تندی نمی‌کند بلکه آنقدر حمایت می‌کند تا جبران کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا یکی از جملات فرهاد مجیدی را برای کری‌خوانی انتخاب کرد و آیا به خاطر طرفداری پرسپولیس این کار را انجام داده، گفت: فوتبال به همین کری‌خوانی‌هایش است. بعد از پیروزی مقابل استقلال، مطلبی را منتشر کردم و به ثبت نهمین گلم مقابل آبی‌پوشان اشاره کردم. متاسفانه بعضی هواداران استقلال به این موضوع واکنش منفی نشان دادند.

بازیکن تیم ملی فوتبال دانشجویان پیرامون اینکه چند سال در تیم ملی دانشجویان عضویت دارد؟، عنوان کرد: ابتدا در رشته عمران، جهاد دانشگاهی اهواز دانشجو بودم، اما بعد به این خاطر که این رشته نیاز به تمرکز زیادی داشت و من درگیر فوتبال بودم تغییر رشته دادم. در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد حقوق مشغول تحصیل هستم.

اوسانی درباره اینکه بعضی مربیان سابق او می‌گویند مصدومیت مانع رشد فوتبالی اوسانی شد، تصریح کرد: دو مسئله روی فوتبالم تاثیرگذار بود. اول مصدومیت دوم انتخاب‌های نادرست. زمانی که در تیم نساجی مازندران بودم،  ابتدا از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم. بعد بازگشتم به فوتبال از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم. به این موضوع انتخاب‌های بدم و کم معرفتی دوستان را اضافه کنید. متاسفانه آنطور که تمایل داشتم نتوانستم در فوتبال پیشرفت کنم.

وی درباره انتخاب تیم جدیدش گفت: از چند تیم‌ لیگ برتری و لیگ یکی پیشنهاد دارم؛ اما هنوز این پیشنهادات نتوانسته من را قانع کند. مشغول بررسی پیشنهاداتم از شرق آسیا هستم؛ اگر شرایط خوب پیش برود شاید لژیونر شوم. به هر حال سن من هم در حال بالارفتن است باید به فکر مسائل اقتصادی هم باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *