خروج خوزستان از وضعیت قرمز/ قرارگاه واکسیناسیون روستایی تشکیل می‌شود

9:55 - 25 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۶۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خوزستان با بیان اینکه روزانه در حدود ۴۰ هزار نفر در سطح استان خوزستان واکسن دریافت می‌کنند، گفت: تنها کارمندانی که واکسن تزریق کرده‌اند، اجازه حضور در ادارات را دارند.
صادق خلیلیان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند مقابله با کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: همه نیرو‌های نظامی، انتظامی، قرارگاه‌ شهید سلیمانی و نیرو‌های جهادی را برای مقابله با کرونا پای کار آوردیم. تا هفته قبل از ۲۹ شهرستان، حدود ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند. شهرستان قرمز و نارنجی در استان خوزستان نداریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: شاخص واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در استان خوزستان بالاتر از میانگین کشوری است. برای ایمنی سازی بیشتر در سطح استان، واکسیناسیون گسترده اقشار مختلف مردمی را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: بنا شده تنها کارمندانی که واکسن تزریق کرده‌اند، اجازه حضور در ادارات را داشته باشند. مدارس را هم الزام کردیم، از دانش آموزان برای حضورشان در کلاس‌ها کارت واکسیناسیون بخواهند. 

خلیلیان ادامه داد: شرکت‌های نفت، پتروشیمی، فولادی‌ و بخشی از شهرداری‌ها را پای کار آوردیم تا با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات آنها روند واکسیناسیون سیار را گسترش دهیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه روزانه در حدود ۴۰ هزار نفر درسطح استان خوزستان واکسن دریافت می‌کنند، در پایان گفت: افزایش روند واکسیناسیون را در دست اقدام داریم. تشکیل قرارگاه واکسیناسیون روستایی نیز با جدیت در دستور کار پیگیری قرار گرفته است.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *