رئیس کمیته روابط خارجی مجلس: قوای مقننه و مجریه و دستگاه‌های ذی‌ربط درباره سازوکار ادامه توافق هسته‌ای تعامل کامل دارند

9:40 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۸۵۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس و دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه سازوکار ادامه توافق هسته‌ای با یکدیگر در تعامل کامل هستند و معتقدند که به‌هیچ‌وجه نباید مذاکرات فرسایشی شود و غربی‌ها هم باید به تعهدات خود پایبند باشند.
عباس گلرو در گفت‌وگو با میزان، با اشاره سازوکار ادامه مذاکرات هسته‌ای گفت: ما مخالف آغاز مذاکرات هسته‌ای نیستیم، اما دولت رئیسی باید چارچوب جدیدی را در مذاکرات دنبال کند.

رئیس «کمیته روابط خارجی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی شود و دولت سیزدهم در صورت آغاز مذاکرات باید دقت کند و مراقب باشد تا غربی‌ها باز هم به دنبال وقت‌کشی نباشند.

گلرو تاکید کرد: غربی‌ها متن برجام را نوشتند که کاملا به ضرر ایران بود و دیگر متن آنان در مذاکرات هسته‌ای مورد پذیرش ما نیست.

رئیس «کمیته روابط خارجی»کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشور‌های غربی در سال‌های اخیر بدعهدی کردند و بر این اساس نمی‌توانند برای ما در مذاکرات شرط و شروط بگذارند.

وی ادامه داد: کشور‌های غربی به دنبال آن بودند که در جریان برجام، جمهوری اسلامی ایران را در زمینه توانمندی‌های هسته‌ای از درون تهی کنند، اما نتوانستند به هدف خودشان دست یابند.

رئیس «کمیته روابط خارجی»کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت و مجلس و سایر دستگاه‌های ذیربط در زمینه سازوکار ادامه توافق هسته‌ای با یکدیگر در تعامل کامل هستند و معتقدند که به هیچ وجه نباید مذاکرات فرسایشی شود و غربی‌ها هم باید به تعهدات خود پایبند باشند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *