تخلیه نخاله‌ها در بزرگراه شهید یاسینی

11:19 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۹۴۲
نخاله‌های ریخته شده در مسیر رمپ شمال به شمال بزرگراه یاسینی توسط خود راننده کامیون و همراهانش جمع آوری شد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: با رصدی که لحظه به لحظه از سطح معابر شهری پایتخت توسط دوربین‌های کنترل ترافیک صورت می‌پذیرد، مشاهده شد راننده یک دستگاه کامیون در مسیر بزرگراه یاسینی داخل رمپ ورودی به بابایی غرب مشغول خالی کردن نخاله می‌باشد.

وی گفت: بلافاصله به خاطر اهمیت موضوع و عدم دید کافی و خطرات احتمالی بروز تصادفات رانندگان عبوری با این کامیون و نخاله‌ها به تیم گشتی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب که در حال گشت زنی در همان محدوده بود اطلاع داده شد و این تیم بلافاصله در محل حضور یافت.

وی گفت: همچنین به منظور ایمنی کافی و لازم تیم آتش نشانی در موقعیت حاضر شد و ایمن سازی مناسب به جهت عدم جلوگیری از حوادث ناگوار انجام پذیرفت.
 
بیشتر بخوانید:

رنجبر گفت: تیم گشتی منطقه راننده کامیون را که چند لحظه‌ای بود به خیال خود از محدود دور شده به محل بازگرداند و مورد اعمال قانون قرار داد و تمامی این نخاله‌ها توسط راننده و همراهانش مجدد به داخل کامیون بازگردانده شد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه حامل بار خواست طبق محل‌هایی که از پیش در خارج از شهر برای تخلیه نخاله‌ها در نظر گرفته شده به آن محل‌ها مراجعه و برای کوتاه کردن راه خاک و بار نخاله را در سطح معابر شهری رها ننمایند که به محض مشاهده پلیس کامیون توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *