شعبانی‌بهار: باید تکلیف اساسنامه جدید با فدراسیون‌های جهانی مشخص شود

10:40 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۹۴۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: باید شرایطی فراهم شود که هم بتوانیم فدراسیون‌های جهانی را قانع کنیم و هم اینکه قوانین داخلی را مدنظر قرار دهیم.

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اساسنامه جدید فدراسیون‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه ماهیت و فعالیت فدراسیون‌های ورزشی با یکدیگر متفاوت است باید ابتدا تکلیف اساسنامه جدید با فدراسیون‌های جهانی مشخص شود. البته در مجموع این اساسنامه را مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود که هم بتوانیم فدراسیون‌های جهانی را در خصوص اساسنامه جدید قانع کنیم و هم اینکه قوانین داخلی را مدنظر قرار دهیم. اگر این کار به درستی انجام نشود قطعا با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد اینکه اساسنامه این فدراسیون به تایید فدراسیون جهانی رسیده یا خیر، گفت: ما این اساسنامه را به فدراسیون جهانی فرستاده‌ایم. تاکنون این فدراسیون پاسخی به ما نداده‌ و امیدوارم هر چه زودتر تاییدیه آن را به ما اعلام کنند.

شعبانی‌بهار در پایان در خصوص برنامه‌های آتی این فدراسیون خاطرنشان کرد: ما رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم. این رقابت‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد. تیم ملی کامپوند با ترکیب کامل و با تمام قدرت در قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد؛ اما تیم ریکرو با ترکیبی جوان شده راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *