حسینی: در بازی اول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد/ شناخت من از نفت مسجدسلیمان برای فصل گذشته است

14:59 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۰۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی اول ربطی به شروع تمرینات ندارد و بچه‌های ما باید در این بازی با تمرکز کامل و با اعتماد به نفس و کم اشتباه ظاهر بشوند.

- سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از تغییراتی که در تیم پیکان به وجود آمد، یکی از تیم‌هایی بودیم که تمرینات را زود شروع کردیم. سعی کردیم تیم جمع و جور و جوان و خوبی را شکل دهیم. خداراشکر تمرینات خوبی داشتیم، اما در بازی اول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شاید تیم حریف تمریناتش را دیر شروع کرده باشد، اما کارش در شروع فصل سخت شود یا با حضور بازیکنان باتجربه تیم حریف بهتر عمل کند. بازی اول ربطی به شروع تمرینات ندارد و بچه‌های ما باید در این بازی با تمرکز کامل و با اعتماد به نفس و کم اشتباه ظاهر بشوند که بتوانیم این بازی سخت را ببریم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: شناخت من نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان برای فصل گذشته است و فکر می‌کنم تنها پنج - شش بازیکن این تیم از فصل قبل هستند. کادر فنی آن‌ها نیز تغییر کرده و نفت تیم جدیدی شده است. نفت مسجدسلیمان همیشه تیم گردن کلفتی بوده که بازی‌ها را هم خوب و قوی شروع می‌کند که این یک هشدار است.

وی با اشاره دلایل عدم صعود تیم ملی امید و موفق نبودنش فراتر از بحث بازیکن دادن یا ندادنش است، افزود: در رابطه با تیم ملی امید هم کار در شروع لیگ همیشه سخت است و بازی آسانی در لیگ برتر نداریم. اگر بخواهیم سه بازیکن را از دست بدهیم واقعا ضربه سنگینی است. بازی‌های تیم امید هم در فیفادی نیست و این مسئله کار را سخت می‌کند. البته سرمربی تیم امید هم پیگیر این مسئله بود که بازی‌ها به فیفادی منتقل شود، اما فدراسیون باید تصمیمی بگیرد که باشگاه‌ها و تیم امید متضرر نشوند و تعامل شکل بگیرد و تیم امید هم به اهدافش برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *