اقدامات دادگستری کرمانشاه برای بازگشت ۵ واحد تولیدی به چرخه تولید

7:45 - 28 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۳۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از اقدامات لازم برای رفع موانع تولید ۵ واحد تولیدی خبر داد و گفت: برداشتن موانع واحد‌های تولیدحتی اگر به اشتغال یک نفر کمک کند، ضرورت دارد.
- توسلی زاده در نشست هفتگی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه گفت: ضرورت دارد موانع را از سر راه واحد‌های تولیدی حتی اگر به اشتغال یک نفر بینجامد، برداریم و آن‌ها را به چرخه تولید برگردانیم.

وی افزود: نباید با ایجاد مقررات دست و پا گیر مانع از شکوفایی و پیشرفت واحد‌های تولیدی شد و تا جایی که ممکن است باید تلاش کرد از تعطیلی این واحد‌ها جلوگیری کرد.

در این نشست که دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و نمایندگانی از بانک‌ها و خانه صنعت و معدن همچنین نمایندگان پنج واحد تولیدی حضور داشتند رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه عنوان کرد: مشکلات اقتصادی سبب اتلاف استعداد‌ها می‌شوند؛ بنابراین باید راه حل  پیدا کرد و اجازه نداد اینگونه مشکلات بر جامعه هزینه‌های مضاعف تحمیل کنند.

در این نشست پس از استماع سخنان نمایندگان و مدیران واحد‌های تولیدی و نیز نمایندگان بانک‌ها، با رایزنی‌های صورت گرفته و تاکید رئیس کل دادگستری  استان کرمانشاه مبنی بر یافتن راه برای حل مشکلات این واحدها، مقرر شد در بازه‌های زمانی تعیین شده با اختصاص تسهیلاتی به رفع مشکلات آن‌ها کمک شود و این واحد‌ها در آینده به چرخه تولید و اشتغال بازگردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *