آزادی ۱۲ زندانی در پی بازدید هیئت قضائی از زندان مرکزی یزد

14:12 - 28 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۶۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل و دبیر شورای معاونین دادگستری کل استان یزد گفت: در پی بازدید هیئت قضائی شهرستان از زندان مرکزی یزد زمینه آزادی ۱۲ زندانی فراهم شد.
محمد رضا حداد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: در پی بازدید سرزده هیئت قضائی متشکل از معاون قضایی رئیس کل،رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان از زندان مرکزی یزد زمینه آزادی ۱۲ زندانی فراهم شد.

حداد، با اشاره به تدابیر ریاست قوه قضاییه و تاکید رئیس کل دادگستری استان یزد مبنی بر برنامه ریزی مستمر جهت بازدید هیئت‌های قضائی به صورت سرزده از تمامی زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان یزد گفت: هدف از این بازدید‌های سر زده و منظم بررسی کیفیت خدمات ارائه شده به زندانیان، دیدار چهره به چهره با مددجویان، بررسی پرونده‌های آنان و تسریع در رسیدگی به پرونده زندانیان است.

وی افزود: در این بازدید سرزده ۴ نفر از قضات در قالب هیئت قضائی از بند‌های زندان مرکزی مشارکت داشتند، هیئت مذکور ضمن استماع درخواست ها، مسائل و مشکلات تعداد قابل توجهی از زندانیان مورد بررسی قرار گرفت.

حداد افزود: ماحصل این بازدید سرزده، آزادی ۱۲ نفر از زندانیان به صورت مستقیم و بازگشت به آغوش گرم خانواده بود.

وی افزود: در این بازدید هم چنین دستور آزادی مشروط ۴ نفر و اختصاص پابند الکترونیکی به ۵ نفر و با مرخصی ده نفر دیگر از مددجویان وفق مقررات موافقت گردید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *