رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت تریاک فروش شمال پایتخت

14:14 - 28 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۷۰۵
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و افزود: در این عملیات ۳۸ کیلو تریاک کشف شد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از مواد فروشان پایتخت در مناطق شمالی تهران به پلیس ارائه و بدین جهت اکیپی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: عوامل این پایگاه طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهم در یکی از محلات شمال پایتخت شدند به همین منظور مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این فرد در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله با هماهنگی قضایی مجوز ورود به مخفیگاه متهم صادر شد و تیم عملیاتی پلیس به مخفیگاه وی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در حالیکه در مخفیگاه خود اقدام به تهیه و بسته بندی مواد مخدر تریاک می‌کرد در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و ۳۸ کیلو مواد مخدر تریاک از وی کشف شد و در ادامه به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به سوداگران مرگ هشدار داد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است برابر قانون با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی نیز دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به مجرمان حوزه مواد مخدر اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *