لیگ قهرمانان اروپا| بازگشت شکوهمند منچستر در تئاتر رویا‌ها در شب درخشش رونالدو/ شکست دقایق پایانی زنیت مقابل یوونتوس در حضور آزمون

0:38 - 29 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۸۳۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
شب پایانی از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با پیروزی پر گل بایرن مونیخ و چلسی و شکست یاران آزمون مقابل یوونتوس به اتمام رسید.
- شب پایانی از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ دیشب (چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید که بایرن مونیخ با پیروزی پر گل برابر بنفیکا در آستانه صعود به دور حذفی قرار گرفت و زنیت در حضور ۲۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر یونتوس مغلوب شد.
 
در دیداری از گروه E تیم صدرنشین بایرن مونیخ در پرتغال مهمان تیم بنفیکا بود که در پایان این بازی حساس باواریایی‌ها در شب دبل لروی سانه توانستند با حساب ۴ بر صفر از سد میزبان خود بگذرند و سومین برد متوالی خود را جشن بگیرند تا با ۹ امتیاز در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی قرار گیرند.
 
گل‌های بایرن را لروی سانه در دقیقه ۷۰ و ۸۵، اورتون (گل به خودی) در دقیقه ۸۰ و روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ به ثمر رساندند.
 
در دیگر بازی این گروه بارسلونا با تک گل پیکه در دقیقه ۳۶ از سد دیناموکیف اوکراین گذشت و امیدهایش برای صعود را همچنان زنده نگه داشت.
 
از گروه F تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم آتالانتا بود و در حالی که هوداران شیاطین سرخ منتظر کسب یک پیروزی خانگی بودند این نماینده ایتالیا بود که در ابتدای بازی موفق شد دو بار در دقایق ۱۵ و ۲۹ توسط پاسالیچ و مریح دمیرال به گل برسد تا نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر آتالانتا به پایان برسد، اما در نیمه دوم منچستر با درخشش ستاره‌های پرتعدادش از جمله رونالدو توانست ۳ گل به ثمر برساند تا شاگردان سولسشایر با بازگشتی شکوهمند ۳ امتیاز شیرین را کسب کنند.
 
گل‌های منچستر را راشفورد در دقیقه ۵۳، هری مک‌گوایر در دقیقه ۷۵ و رونالدو در دقیقه ۸۱ به ثمر رساندند تا این تیم با ۶ امتیاز به صدر جدول گروه برسد.
 
در دیگر بازی این گروه ویارئال در حالی که در سوئیس مهمان تیم یانگ بویز بود که توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبانش بگذرد تا با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کند. برای ویارئال پینو در دقیقه ۶، جرارد مورنو در دقیقه ۱۶، آلبرتو مورنو در دقیقه ۸۹ و چوکوز در دقیقه ۹۲ گلزنی کردند.
 
از گروه G تیم لیل در فرانسه میزبان تیم سویا بود که در پایان این بازی کم حادثه و سرد دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا لیل با ۲ امیتاز و ایستادن در رده سوم دور رفت را به اتمام برساند و سویا با ۳ امتیاز به رده دوم صعود کند.
 
در بازی دیگر این گروه سالزبورگ اتریش در خانه با نتیجه ۳ بر یک ولفسبورگ را از پیش رو برداشت تا با ۷ امتیاز مقتدرانه در صدر گروه بایستد.
 
از گروه H تیم زنیت در روسیه پذیرای تیم یوونتوس بود و در حالی که سردار آزمون از دقیقه ۶۲ وارد زمین شد در نهایت یو.ه موفق شد با تک گل دژان کولوسفسکی در دقیقه ۸۶ از سد یاران آزمون بگذرد و با ۹ امتیاز در یک قدمی صعود به دور حذفی قرار بگیرد. زنیت هم با ۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
در بازی دیگر این گروه چلسی در استمفوردبریج برابر مهمانش تیم مالمو سوئد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری دست یافت تا شاگردان توخل با ۶ امتیاز در همان رده دوم باقی بمانند. برای چلسی کریستینسن در دقیقه ۹، جورجینیو در دقایق ۲۹ و ۵۷ از روی نقطه پنالتی و کای هاورتز در دقیقه ۴۸ گلزنی کردند.
 
* نتایج کامل دیدار‌های شب پایانی دور رفت مرحله گروهی:

لیگ قهرمانان اروپا| بازگشت شکوهمند منچستر در تئاتر رویا‌ها در شب درخشش رونالدو/ شکست دقایق پایانی زنیت مقابل یوونتوس در حضور آزمون



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *