رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کریمی: از حضور با دوچرخه‌سواران کم‌تجربه در لیگ ناراحت نیستیم/ می‌خواهیم استعداد‌های خوبی را معرفی کنیم

11:27 - 30 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۸۰۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر تیم دوچرخه‌سواری آرویج شرق امید نکا گفت: از اینکه با نفرات‌کم تجربه در لیگ حضور پیدا کرده‌ایم به هیچ عنوان ناراحت نیستیم چرا که از این طریق می‌خواهیم استعداد‌های خوبی را شناسایی و در آینده به ایران معرفی کنیم.

عبدالمطلب کریمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص نتایج تیم آرویج شرق امید نکا در لیگ دوچرخه‌سواری اظهار داشت: با وجود اینکه نخستین حضور خودمان را در لیگ استان‌ مازندران سپری می‌کردیم، اما خوشحالم در فاصله یک مرحله به پایان این مسابقات صدرنشین رقابت‌ها هستیم. مرحله نهایی هم قرار شده در پارک جنگلی نکا و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و همچنین شهرداری نکا و اداره ورزش و جوانان نکا انجام‌گیرد.

وی افزود: با توجه به کسب نتایج درخشان در لیگ استان بنابر مشورت‌های صورت گرفته تصمیم به تیمداری در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور کردیم که در هر دومرحله با وجود بومی بودن نفرات به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم. اگر چه باید دانست بیشتر نفرات تیم ما دارای را جوانان تشکیل می‌دهند. اتفاق خوبی که برای تیم رخ داد این بود که کلاً ارنج باشگاه ما را اکثراً جوانان تشکیل می‌دهند و این در شرایطی است که سایر باشگاه‌ها فاقد چنین موضوعی هستند. خداراشکر این انرژی را به ما داد تا در لیگ برتر کشورمان رقابت کنیم.

مدیر و مالک تیم دوچرخه سواری آرویج شرق امید نکا درباره کیفیت لیگ اینچنین گفت: شرایط کمی و کیفی لیگ قابل قبول است به نحوی که ۱۴تیم و ۵۳ دوچرخه سوار در لیگ حضور دارند. برای گرفتن میزبانی مرحله نهایی لیگ آمادگی لازم‌ را داریم اگر چه ممکن است این میزبانی به شهر تبریز داده شود. از اینکه با نفرات‌کم تجربه در لیگ حضور پیدا کرده‌ایم به هیچ عنوان ناراحت نیستیم چرا که از این طریق می‌خواهیم استعداد‌های خوبی را شناسایی و در آینده به ایران معرفی کنیم. یکی از اهداف ما حضور در تور‌های بین‌المللی دوچرخه‌سواری است که به زودی این اتفاق هم رخ می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *