تثبیت ۹۹ درصد از اراضی ملی استان گلستان در سامانه کاداستر

15:42 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۳۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل ثبت اسناد گلستان از تثبیت ۹۹ درصد از اراضی ملی در سامانه کاداستر خبر داد و گفت: به زودی شاهد انجام ۱۰۰ درصدی تثبیت اراضی ملی در سامانه کاداستر خواهیم بود.
- جلسه شورای اداری ثبت استان گلستان با حضور حبیب الهی مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه، محمد تقی رضائیان، مدیرکل ثبت اسناد گلستان گزارشی از عملکرد استان را ارائه نمود و بیان داشت: با وجود کمبود در منابع انسانی، همکاران صادقانه و با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم شریف هستند و توفیقاتی نیز حاصل گردیده است.
 
وی با اشاره به انجام ۹۹ درصد از تثبیت اراضی ملی در سامانه کاداستر عنوان کرد: به زودی شاهد انجام ۱۰۰ درصدی تثبیت اراضی ملی در سامانه کاداستر خواهیم بود.
 
رضائیان، از دیگر اقدامات برجسته که برای اولین بار در استان گلستان انجام شد به صدور اسناد مالکیت مربوط به بستر رودخانه، قانون ساماندهی و حمایت از تولید در شهرستان بندرگز، صدور ۶ جلد سند مالکیت در راستای کمیسیون رفع تداخلاف در شهرستان مراوه تپه اشاره داشت.

در ادامه حبیب الهی مدیرکل گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) از همکاران خود در سازمان ثبت اسناد استان گلستان قدردانی کرد. 
 
حبیب الهی، گزینش و حفاظت را از بازوان مهم مدیرکل و رؤسا دانست و بیان داشت: در گزینش موضوع انتخاب اصلح مطرح بوده و هدف تمامی دستگاه‌های نظارتی در ابتدا، پیشگیری است.
 
وی، خدمت به مردم را از نکات کلیدی در عاقبت به خیری و رضایت خداوند برشمرد و با ارائه نکات در حوزه گزینش، توجه و صیانت از منابع انسانی را مهم دانست.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *