پیشرفت شگفت‌انگیز کسب‌وکار‌های مجازی

17:01 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۳۷۴
کسب و کار‌های اینترنتی جز بهترین و سریع‌ترین روش‌های کسب درآمد هستند. این نوع تجارت مزایایی مانند ارتباط دوطرفه مشتری و فروشنده و برداشته شدن محدودیت مکانی و زمانی را برای دو طرفه معامله دارد.

_ مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نوشت: از زمانی که پول نقد وارد دنیا شد و جای معاملات کالا به کالا را گرفت، کسب‌وکار‌های سنتی در دنیا شکل گرفتند. سیستم عرضه و تقاضا و خرید و فروش با واسطه که توسط وجه نقد به وجود آمده بود از گذشته‌ای دور تا به امروز به کار خود ادامه می‌داد تا اینکه پیشرفت فناوری و ظهور رسانه‌ها و فضای مجازی باعث به وجود آمدن انقلابی در صنعت کسب‌وکار و موجب به وجود آمدن شغل‌های مجازی در بستر اینترنت شد. کسب‌وکار‌های مدرن اینترنتی یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌های کسب درآمد هستند که مردم به‌راحتی می‌توانند با تلفن همراه یا رایانه شخصی خود اقدام به خرید و فروش محصولات مورد نظرشان کنند. ارتباط دوطرفه مشتری و فروشنده، برداشته شدن محدودیت مکانی و زمانی، کم‌هزینه بودن و تعداد نامحدود مشتریان باعث شد کسب‌وکار‌های مجازی پیشرفت زیادی داشته باشند تا جایی که اکثر شغل‌های سنتی به دنبال توسعه کسب‌وکارشان توسط اینترنت هستند. رسانه‌ها ابعاد زیادی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌شود کسب‌وکار خود را به‌راحتی توسعه دهیم.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3308715_832.mp4']

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *