رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عنایتی: نتیجه‌ عادلانه نبود/ قول می‌دهم که هوادار صددرصد در لیگ برتر می‌ماند

19:45 - 03 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۸۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: تیمی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌رسد، طبیعی است که با چنین بحران‌هایی روبه‌رو شود.
- رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار تهران در نشست خبر پایان بازی تیمش مقابل پیکان تهران صحبت‌هایی انجام داد که گزیدهع آن را در زیر می‌خوانید.
 
* پیکان حرفه‌ای‌تر از ما بود و با ۲ موقعیتی که روی دروازه ما آوردند، ۲ گل زدند که گل اول روی ضربه ایستگاهی بود و گل دوم هم روی ضد حمله به ثمر رسید. روی گل اول در جاگیری اشتباه کردیم.
 
در مجموع تمام بازی را کنترل کردیم. موقعیت صددرصد روی دروازه پیکان نداشتیم، اما موقعیت‌های پرشماری ایجاد کردیم که دفاع بسیار خوب تیم پیکان در نیمه دوم، به ما اجازه کار را نداد.
 
* نیمه دوم کاملاً یک طرفه بود و فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای رقم نخورد. با این حال به تیم پیکان تبریک می‌گویم که حرفه‌ای فوتبال بازی کرد و ۳ امتیاز خوب را گرفت.
 
* باید سریع ریکاوری شویم و به جریان بازی‌ها برگردیم. تیمی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌رسد، طبیعی است که با چنین بحران‌هایی روبه‌رو شود.
 
* قول می‌دهم که هوادار صددرصد در لیگ برتر می‌ماند و در این مسئله شک ندارم. شرایط بازیکنانم را به خوبی می‌دانم و امیدوارم هفته به هفته شرایط خوبی به دست بیاوریم و نتایج خوبی بگیریم.
 
* در مورد داوران صحبت نمی‌کنیم، کارشناسان می‌آیند و می‌بینیم. دوستان فکر نکنند، چون تیم ما تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده، هر کاری دوست داشته باشند می‌توانند انجام دهند. امروز موعود بنیادی‌فر اصلاً تمرکز قضاوت کردن نداشت
 
* در نیمه اول صددرصد پنالتی ما را نگرفت و در نیمه دوم هم هُل دادن پیمان میری را پنالتی اعلام نکرد. یک جا‌هایی هم سوت‌هایی را نزد که از یک داور با تجربه عجیب بود. آقای بنیادی‌فر دوست خوب من است، اما همانطور که ما روز خوب و بد داریم، داوران هم همینطور هستند و امروز هم روز خوب بنیادی‌فر نبود و امیدوارم در قضاوت‌های بعدی یک مقدار بیشتر دقت کند.
 
* از این روز‌های سخت‌تر را هم در لیگ یک تجربه کردم. لیگ یک شرایط کاملاً متفاوتی با لیگ برتر دارد، اما اینجا انتظار‌ها بالاتر است. امیدوارم داوران ما کمی بیشتر تمرکز کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *